תרגילים

 

 

 שמשדרגים

  

 

את הריצה

 

 

וממקסמים את

 

 

ההנאה. צפו ורוצו... 

 

 

חוויית הריצה היא כייף גדול, ולכל אחד מגיע לרוץ.

 

  לכל אחד מגיע גם לדעת על תרגילים שכדאי לבצע לפני שיוצאים

 

לריצה, כדי להגיע אליה חמים, חזקים ומוכנים. 

 

 

 

חימום לפני יציאה לריצה – חייבים! גם בקיץ...   

חימום הגוף – שרירים, מפרקים, גידים, רצועות – עושה פעמים רבות את ההבדל בין ריצה איכותית למקרטעת, ובין תקינות בריאותית לפציעה.

צפו: 

 

שרירי רגליים חזקים לא הולכים ברגל

שרירי הרגליים הם ה'גלגלים והצמיגים' של 'המכונה' שלנו, הגוף. וכדאי שהם יהיו חזקים, כדי שיעמדו במשימות שהיטלנו עליהם. צפו בתרגילים שיחזקו אותם.

 

מחזקים רגליים על הספסל בגן

לחזק את שרירי הרגליים יכול להיות פשוט וקל, ואם יש ספסל בסביבה אז זה בכלל קלי פשטות. צפו בתרגילי הספסל שיעשו לכם את זה.

לצפייה:      

 

מחזקים את הבטן הרכה

שרירי בטן חזקים, חשובים גם לריצה. צפו בתרגילים שימחישו לכם מה ואיך לתרגל, ויסגרו עבורכם את הפינה הזאת.

 

 

תתחזקו! כדי שלא תרדו על הברכיים

ברכיים הן אולי החלק הפגיע ביותר ברגליים, כך לפחות בסטטיסטיקה. מספר תרגילים לחיזוק השרירים שעוטפים אותן, יאפשרו פעילות נטולת פציעות לאורך זמן. צפו. 

 

יש תרגילי בטן ויש פלאנק...

אפשר לחזק את הבטן גם בתנוחה סטטית, ללא תנועה. קוראים לזה פלאנק וזה משתף כמעט את כל שרירי הבטן.   לצפייה: 

 

 

 

 

סרטוני הדרכה לריצה

אימוני הצלחה!

חדשות ואירועים